fbpx
Naujienos

Geriausios 2017 metų socialinės reklamos priverčia ir juoktis, ir verkti

Gerai reklamai užrašyti užtenka pieštuko. Geriausiai reikia daugiau! – šiemet skelbia „Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos“. Ir išties – pačios geriausios reklamos dažnai neša stiprią socialinę žinutę ir skatina keisti pasaulį.

„Geriausių KANŲ LIŪTŲ reklamų“ komanda pristato šiemet itin daug dėmesio sulaukusias socialines reklamas.

„Fearless Girl“

Mažos mergaitės bronzinė statula, iškilusi prieš Volstrito simboliu ilgai buvusį bulių, tapo svarbiausia šių metų reklamos kampanija. Viso pasaulio mergaites ir moteris padrąsinanti idėja šiemet laimėjo net 18 „Kanų liūtų“ apdovanojimų.

„We’re The Superhumans“

Didžiuoju „Grand Prix“ festivalyje „Kanų liūtai“ šiemet apdovanota „Channel 4“ sukurta reklama, skirta Rio de Žaneiro parolimpinėms žaidynėmis.  „We’re The Superhumans“ “ vaizdo klipas griauna išankstines nuostatas apie neįgalumą.

„The World’s Biggest Asshole“

Turbūt visi pažįstate kokį nors smulkų niekšelį, o gal ir visai didelį niekšą. Bet ar tokios etiketės iš tiesų svarbios, kai kalbame apie gyvybę gelbstinčius dalykus?

Ši organų donorystę skatinanti reklama primena, kad gyvybę gali išgelbėti net didžiausias niekšas.

„Merry Christmas from Syria“

„Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje šiemet itin daug dėmesio skirta pabėgėlių ir karo zonose gyvenančių žmonių temai. Vakarų visuomenėse Sirijos klausimą jau prislopino kitos temos. Ši socialinė reklama primena: kol vieni gyvena savo ramius gyvenimus, kažkur kitur kovojama už gyvybę.

„Evan“

Šioje socialinėje reklamoje atspindėta Jungtinėse Valstijose ypač aktuali ginklų problema. Ar žudynių mokyklose būtų galima išvengti, jeigu laiku išmoktume atpažinti potencialius žudikus?

Daugiau stiprių socialinių reklamų – „Geriausiose KANŲ LIŪTŲ“ reklamose spalio 24 d.  „Forum Cinemas“ kino teatruose 5 Lietuvos miestuose ir Vilniaus kino teatre „Pasaka“.

Komentarai