„Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos“: visa paslaptis – šiose 6 taisyklėse

KENZO reklama „My Mutant Brain“

„Gerai reklamai užrašyti užtenka pieštuko. Geriausiai reikia daugiau!“, – šiemet skelbia „Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos“, pradedančios kelionę į kino teatrus. Tad ko reikia geriausiai reklamai? „Geriausių KANŲ LIŪTŲ reklamų“ komanda pateikia apdovanojimais patikrintą receptą.

  1. Ji pasiūlo visiškai naują, originalų požiūrį.

„Išties gera reklama žiūrintįjį priverčia pasijausti šiek tiek nepatogiai, nes tai, ką jis mato – visiškai nauja“, – tvirtina Tony Davidsonas,  „Wieden and Kennedy London“ reklamos agentūros kūrybos vadovas.

Kaip kad ši režisieriaus Spike’o Jonze kurta „Kenzo“ reklama „My Mutant Brain“, savo drąsia išmone prie ekrano prikaustanti beveik 4 minutėms!

  1. Ji pažadina mūsų emocijas.

Kada žiūrėdami reklamą paskutinį kartą juokėtės? O verkėte? Kada norėjote dar stipriau apkabinti savo mamą, brolį ar dukrą?

Reklama

„Reklama turi paliesti taip, kad jums imtų rūpėti“, – sako koncerno P&G ilgametis rinkodaros vadovas Jimas Stengelis.

Ši socialinė reklama sujaudins ir pačius santūriausius:

  1. Ja norisi dalintis.

Šiandienos reklamos kūrėjai sau užduoda klausimą: ar mano kuriama reklama žmonės norės dalintis? Ar ji pasklis socialiniuose tinkluose? Ar žmonės apie ją kalbėsis su draugais?

Pačios geriausios reklamos „Youtube“ ir „Facebook“ tinkluose renka daugiamilijonines peržiūras ir skaičiuoja milijonus pasidalinimų.

Antai 2016 metų parolimpinėms žaidynėms skirta „Channel 4“ reklama tapo tikru interneto virusu:

  1. Ji meistriškai atlikta.

Gera idėja neverta nieko, jeigu ji nėra gerai įgyvendinta. Arba kaip sako gyva reklamos pasaulio legenda Johnas Hegarty, „Gera reklama – tai  80 proc. idėjos ir 80 proc. įgyvendinimo“. Ne, geriausiai reklamai tikrai negalioja įprasta matematika.

Paskrajokite kartu su šia ypač meistriškai atlikta reklama:

  1. Ji įtikina pirkti.

Reklama priverčia juoktis ir verkti? Puiku. Ja norisi dalintis? Fantastika! Bet ar ji išpildo pagrindinį ją užsakiusio kliento norą – ar ji priverčia pirkti?

„Kad apie jūsų produktą sužinojo visi – dar nieko nereiškia. Ar jo nori visi? Štai kur klausimas“, – klasikinė reklamos legendos Billo Bernbacho frazė.

Britų tinklo „John Lewis“ kalėdinės reklamos kampanija pernai kainavo 7 milijonus svaro sterlingų, o per šešias savaites tinklui sunešė 998 milijonus svarų sterlingų.

  1. Ji padeda keisti pasaulį

Jeigu jūs ir nusipirkote labai gerai išreklamuotą produktą, ar širdyje sukirbėjo kažkas daugiau? Ar pašokote nuo sofos, kad dabar pat paaukotumėte kraujo? Kad savo dėmesiu ir darbu padėtumėte pabėgėliams ir karo aukoms? Kad kovotumėte su lyčių ar rasine nelygybe bei stereotipais? „Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos“ tikrai sužadins panašius jausmus.

Bilietus į „Geriausias KANŲ LIŪTŲ“ reklamas „Forum Cinemas“  kasose 5 Lietuvos miestuose ir Vilniaus kino teatro „Pasaka“ kasoje bei internetu galite įsigyti nuo šiandien. Ir tik šiandien bilietas kainuoja 6,99 Eur. Įprastinė bilieto kaina – 9 Eur.

Komentuoti

Jūsų el.paštas nebus publikuotasPažymėti laukai būtini *

*