Juokas ir ašaros – geriausios „Kanų liūtų 2016“ reklamos (video)

Kanų liūtai 2016

Kanų liūtai 2016

Štai ir atėjo laikai, kai einame žiūrėti reklamas savo noru ir dar bilietus nusiperkame. Bet tai būna tik vieną kartą per metus, kai „Kanų liūtai“ riaumoja kino teatrų salėse. Šiemet renginys sulaukė rekordinio žiūrovų skaičiaus, buvo skelbiami ir papildomi seansai. Net tris dienas iš eilės nesibaigė eilės prie popkornų.

Reklama gali būti vertinama kaip nedidelis meno kūrinys. Su kokybiška ir originalia reklama pasiekiama daugiau nei įkyriai brukant savo prekę. Tą žino ir reklamos ekspertai, jie konkuruoja Kanuose kiekvienų metų vasarą. Galiausiai, geriausios ir žiūrovų vertos reklamos pasiekia kino sales. O jie paruošė tikrai gerą reklamų dozę. Kaip ir organizatoriai akcentavo, ten nebuvo jokio sekso ir katinukų. Buvo iš ko ir pasijuokti, buvo ir tokių, kurios tikrai sugraudino.

Tiems, kurie nesuspėjo ar tingėjo atlėkti į kino salę KINFO surinko dėmesio vertas reklamas.

 

„HEINZ kečupo reklama čia atsidūrė dėl garso takelio:

Reklama

 

„BONDS“ vyriškų apatinių prekinis ženklas sukūrė seriją apie tai, kaip įvairiomis situacijomis jaučiasi… tarpukojis. Būtinai pažiūrėkite ir daugiau „BONDS“ reklamų:

 

UNICEF humanitarinė organizacija, kovojanti už kiekvieną vaiką, savo reklamomis verčia visuomenę susimąstyti apie Sirijos vaikus:

 

Ispaniškas alus „ANDES” reklamuojasi su šūkiu: „Fairest Night of All“.

 

Krepšininkas, NBA žvaigždė Kobe Bryantas yra nemažai nusifilmavęs „NIKE“ prekės ženklo reklamose.  Šį kartą baigdamas savo karjerą nusprendė parodyti savo heiteriams (nekentėjams):

Skausmas neturi trukti ilgai:

Jautri reklama „It can wait“. Prevencija prieš išsiblaškymą vairuojant:

 

Visai linksma drabužių parduotuvės H&M reklamų serija su futbolininku Davidu Beckhamu ir komiku Kevinu Hartu:

 

Kai kino teatras panaudojamas kitaip, ir žmonės, atėję į kiną pamatyti veiksmo, gauna visai ką kitą. Prevencinė reklama prieš navaldomą ginklų naudojimą JAV:

 

„GEICO“ automobilių draudimo kompanija reklamuoja nuolaidų kampaniją:

 

„DEAR DAD“ – į tėtį dar negimusios dukros kreipimasis. Net kvapą užgniaužią…

 

Japoniška karkvabalio istorija. LED lepučių „OCEDEL“ reklama:

 

S7 oro linijos pasikvietė originaliuosius „OK GO“ ir sulaukė nemažai dėmesio. O dabar ir Jūsų:

 

AUKSINIAI LIŪTAI

Per kiekvienas Šv. Kalėdas Ispanijoje lošiamas didelis aukso puodas. Nuoširdi loterijos reklama:

 

Prevencinė krūties vėžio reklama. Krūties vėžiu serga ir vyrai. Pasitikrinkite! #ManBoobs4Boobs

 

Prieš kelis metus „VOLVO“ samdė Van Damme ir jo Epic Split, o šiemet  jie mergaitei leidžia išbandyti sunkvežimių patvarumą:

 

Nes joks kraujas nesuvaržys mūsų merginų. Iklotų „Libresse“ reklama:

 

„John Lewis“ draudimo kompanija – „Mažoji šokėja“. Jauskitės saugūs, nesvarbu, kas vyksta Jūsų namuose:

 

Galiausiai, pagrindinio prizo GRAND PRIX laimėtoja reklama. „Harvey Nichols“ prekės ženklas savo nuolaidų programą reklamuoja su tikrais vagysčių vaizdais:

 

Aušra Ginotytė

Aušra Ginotytė

Optimistiška ir ambicinga. Patinka kinas? Turime kažką bendro. Kiekvienas išgyvenimas kine formuoja naują mane. Tobulėju. KINFO erdvėje išlaisvinu savo idėjas ir gyvenu dar arčiau kino.
Aušra Ginotytė

Komentuoti

Jūsų el.paštas nebus publikuotasPažymėti laukai būtini *

*