Prasideda kūrybiškumo ir inovacijų konferencija BOLD

kūrybiškumo ir inovacijų konferencija BOLD
Tautvydas Stukas nuotrauka

Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre antradienį vyksta kūrybiškumo ir inovacijų konferencija BOLD. Pirmą kartą rengiamoje konferencijoje drąsiomis idėjomis dalinsis 5 pasaulinės kūrybiškumo žvaigždės, o jų klausysis verslo vadovai ir rinkodaros bei reklamos profesionalai ne tik iš Lietuvos, bet ir iš kaimyninių šalių.

„Kūrybiškumo ir inovacijų konferencija BOLD vainikuoja ilgą ir kruopštų komandos darbą bei patirtį, kurią ne vienerius metus kaupėme patys dalyvaudami svarbiausiame pasaulyje kūrybiškumo renginyje – „Kanų liūtuose“.

Džiaugiuosi, kad į Lietuvą pavyko atvežti „Kanų liūtų“ vertas žvaigždes, o jų paklausyti susibūrė visos pagrindinės Lietuvos reklamos ir komunikacijos agentūros, prekės ženklų vadovai ir verslo lyderiai“, – sako Tomas Balžekas, konferenciją organizuojančios kompanijos „Lion’s share“ vadovas.

Konferencijoje BOLD savo įžvalgomis dalinsis tiek legendinėmis jau tapusių kampanijų autorių, tiek šiandienos kūrybiškumo žvaigždės.

Tarp jų – Anselmo Ramosas, agentūros DAVID kūrybos vadovas, laimėjęs 195 „Kanų liūtus“. Kenas Segallas, 12 metų dirbęs su Steve’u Jobsu ir kompanija „Apple“.

Reklama

Kūrybiškumo ir inovacijų konferencijos BOLD 2017 programa

Netradicinį pranešimą žada Dave’as Trottas, kūrybos maištininkas ir reklamos legenda. Tuo tarpu komunikacijos strategijų ekspertė Claire Miller ne tik apžvelgs svarbiausią šių metų kampaniją „Fearless Girl“ , kuri laimėjo 18 „Kanų liūtų“, bet ir pasidalins įžvalgomis apie technologijų įtaką šiandienos komunikacijai.

Markas Jaenschas, ekspertas iš „Berlin School of Creative Leadership“ savo ruožtu patars, kaip išgirstus patarimus pritaikyti kasdieniame darbe.

Konferencijoje dėmesį trauks ir specialiai jai sukurtos integracijos. Tik šią vieną dieną veiks BOLD kavos baras, suvienijęs pagrindinius Lietuvos kavos barus.

Renginio erdvėje taip pat bus galima įvertinti ir geriausius šių metų reklamos darbus: „Kanų liūtuose“ apdovanotas spaudos ir radijo reklamas. O konferenciją vainikuos „Geriausių KANŲ LIŪTŲ reklamų“ seansas didžiajame Lietuvos operos ir baleto teatro ekrane. Tą patį vakarą šios reklamos bus rodomos ir 5 Lietuvos miestų kino teatruose.

Pirmą kartą rengiama konferencija BOLD subūrė reklamos ir rinkodaros profesionalus ne tik iš Lietuvos, bet ir iš kaimynių Latvijos, Estijos, Baltarusijos.

Detali konferencijos programa www.bold.lt.

Konferenciją BOLD ir „Geriausias KANŲ LIŪTŲ reklamas“ organizuoja „Lion’s share“, oficialūs „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio atstovai Lietuvoje.

Komentuoti

Jūsų el.paštas nebus publikuotasPažymėti laukai būtini *

*