fbpx
Naujienos

„REDIRECTED“ užkariauja Baltijos šalis

Filmo „Redirected" plakatas „Maniac" archyvas
Filmo „Redirected" plakatas
Filmo „REDIRECTED” plakatas

Praėjusią savaitę Estijos kino teatruose pasirodžiusi Emilio Vėlyvio režisuota lietuviška juodojo humoro komedija „REDIRECTED“ savo populiarumu aplenkė žymius pasaulinius filmus ir vietinių kino kūrėjų premjeras. „REDIRECTED“ prodiuserio Donato Šimukausko teigimu, iki premjeros estai nesitikėjo tokios lietuviško kino sėkmės savo šalyje.

Per vieną savaitgalį ir keletą išankstinių kino seansų iki jo „REDIRECTED“ tapo akivaizdžiu lyderiu Estijos kino teatruose, lankomumu ir surinktomis pajamomis aplenkęs tokias kino juostas kaip populiarus animacinis filmas „Dėžinukai“ ir šį savaitgalį Estijos kino teatruose pradėtas rodyti estų filmas „Kirsitubakas“ („Vyšnių tabakas“). Premjerinio savaitgalio metu sėkmingiausia lietuviška kino juosta pritraukė beveik 6 tūkst. žiūrovų ir surinko 32,4 tūkst. eurų (111,3 tūkst. LT) pajamų.

„Tokios filmo sėkmės nesitikėjome ir patys. Ruošdamiesi premjerai ilgai diskutavome su kolegomis Estijoje, kokias kino sales skirti „REDIRECTED“ seansams. Estai nusprendė pirmojo savaitgalio metu „REDIRECTED“ rodyti mažesnėse salėse. Visgi po itin sėkmingos premjeros mūsų partneriai suskubo keisti planus ir nuo šiol „REDIRECTED“ fanams Estijoje bus rodomas didžiausiose šalies kino salėse“, – sako D. Šimukauskas.

Filmo prodiuserio teigimu, pirmųjų „REDIRECTED“ seansų Estijos kino teatruose metu salėse itin dažnai skambėjo žiūrovų šūksniai ir juokas, taigi vietinė publika kontraversišką lietuvių kūrybą pasitiko itin entuziastingai. D. Šimukauskas priduria, kad prie filmo sėkmės Estijoje prisidėjo ir aktyvi bei patraukli viešųjų ryšių kampanija.

Lapkričio 7 d. „REDIRECTED“ grįžta ir į kitų šalių kino teatrus su pasauline premjera. Atnaujinta sėkmingiausio lietuviško filmo versija bus rodoma ir Lietuvos kino teatruose.

„REDIRECTED“ sukūrė prodiuserių kompanija „Kino kultas“. E. Vėlyvio juodoji veiksmo komedija surinko 4, 638 litų pajamų ir tapo pelningiausiu visų laikų Lietuvos filmu, ją pamatė beveik 300 tūkst. žiūrovų. Oficialus filmo gerbėjų puslapis socialiniame tinkle „Facebook“ (www.facebook.com/RedirectedMovie) surinko daugiau nei 36 tūkst. gerbėjų.

Komentarai