Straipniai pagal žymą: Isabelle Huppert

SCA`17. Paradoksalus Vakarų visuomenės „happyendas“ filme „Laiminga pabaiga“ (apžvalga)

Režisierius Michaelis Haneke savo filmais neretai pastato žiūrovą į nepatogią padėtį. Kritiškas žvilgsnis į visuomenę ir mus supančią informaciją verčia permąstyti, kiek mūsų nuosavos mintys, mūsų požiūris yra tikri, o kiek formuojami mus supančio vaizdinių ir garsų srauto. Naujausias režisieriaus ...

Skaityti »

KP`17. „Ji“ – lūkesčių laužytoja, ji – kerinti aktorė (apžvalga)

Yra toks filmų tipas – paverkimai. Arba „visos gyvenimo nelaimės“. Ten herojus ištinka smarkūs gyvenimo sukrėtimai, dėl kurių veikėjai arba apdovanojami (siužetas: vargšas trečiasis brolis, kuris užkariauja princesės širdį), arba lieka didvyriškais kankiniais. Tokie filmai kviečia pažiūrėti, kaip ten gyvenime ...

Skaityti »

SCA’16. „Ateitis“: apie storas juodas kates ir gyvenimo kryžkeles, kurių nesirinkai (apžvalga)

Naujausias M. Hansen-Løve darbas, Berlyno kino festivalyje už režisūrą apdovanotas „Sidabriniu lokiu“ – subtiliai niuansuotas filmas, paperkantis ne intriguojančiu naratyvu, netikėtais dramaturginiais konfliktais, bet nuosekliai kuriama nuotaika, įtaigiais, realistiškais personažais ir skausmingai atpažįstamomis gyvenimiškomis situacijomis.   Nathalie (Isabelle Huppert) – ...

Skaityti »

Prancūzių jaunatviškumo kodas filme „Šėlionės Paryžiuje“

Kadras iš filmo „Šėlionės Paryžiuje“ Festivalio „Žiemos ekranai“ archyvas

Žavingai susitaršę plaukai, valiūkiškas šypsnys ir nuotykiams, gyvenimo pažinimui atviros akys. Dar lieknas siluetas, elegantiška ir kiek nerūpestinga apranga ir tai – žavingos prancūzaitės, pažįstamos iš kino ir televizijos ekranų, portretas. Regis, nebūtų nieko nuostabaus, jei minėtas savybes priskirtume jaunutėms ...

Skaityti »