Jūsų vertinimui – geriausios „Kanų Liūtų“ reklamos

„Kanų liūtai“ 2013 Festivalio „Kino pavasaris“ Archyvas

„Kanų Liūtai“ 2013
Festivalio „Kino pavasaris“ Archyvas

Kaip ir kiekvienais metais tarptautinis kūrybingumo festivalis „Kanų Liūtai“ („The Cannes Lions International Advertising Festival“) sulaukia vis didesnio populiarumo. Jau septintą kartą „Forum Cinemas“ ir 15min.lt surengtoje dviejų valandų reklamų peržiūroje netrūko emocijų – juokas ir plojimai palydėjo kiekvieną žiūrovams patikusią reklamą.

Pažiūrėti reklamos be reklaminių pertraukėlių žiūrovai susirinko į sausakimšas „Forum Cinemas“ sales, nes pažiūrėti tikrai buvo į ką. Šiame konkurse dėl prestižinio „Grand Prix“ apdovanojimo susirungė nei daug, nei mažai – 34 300 reklaminių vaizdo klipų. Laimėjimai išdalinti 131 reklamai skirtingose kategorijose, jie ir sudarė „Geriausių 2013 metų Kanų Liūtų reklamų“ programą. Didysis prizas tik vienas, tačiau bronzos, sidabro ir aukso „liūtukų“ laimėtojai taip pat buvo verti dėmesio.

Kuriant reklamą svarbu atkreipti dėmesį, paliesti problemas, sujaudinti, sukelti juoką arba, kitaip tariant, emociją, kuri išlieka. Jeigu reklama išlieka galvoje, tuomet darbas atliktas teisingai ir žinutė pasieks vartotoją. KINFO.LT rekomenduoja peržiūrėti geriausiomis pripažintas 2013 m. reklamas ir jas įvertinti.

Skelbiami papildomi seansai lapkričio 27-28 dienomis „Forum Cinemas“.

Lietuviškų įmonių darbai

Reklama

PLIUS.lt Ar žinai, ką sako tavo daiktai?

Bronziniai liūtai

Nepelno siekiančios organizacijos APES reklama:

„Fast Start“ pieno reklama „Sunshine Bubble“:

„Uniball“ rašiklio reklama:

„Kmart“ parduotuvių tinklo „Ship my pans“ (liet. parplukdyk savo kelnias) reklama:

Oro linijos Wideroe ir senelio magiškas triukas:

Coca-cola įkvėpiantis „Give a little bit“ reklaminis klipas:

„Carlsberg“ draugo testas – ar tu pasiryžtum?

Kai didžiausios pasaulio problemos tikrai nėra didžiausios:

Naujas mineralinio vandens „Evian“ kūdikių šokis:

Sidabriniai liūtai

BGH Oro kondicionierių reklama „Vasaros priešas“:

„Atsitiktinumas“, Carlston alaus reklama:

„St. John ambutlance“ pirmosios pagalbos reklama:

„Leica“ fotoaparato lęšis išgyeno daug:

Auksiniai liūtai

DirectTV „Nedalyvauk savo laidotuvėse“:

„Carlton“ alaus gaudynės:

„Dove“ tikras grožis:

„Smart“ automobilio nuotaikinga reklama:

„Grand Prix“ didysis apdovanojimas

iPhone žaidimo reklama „Dumb ways to die“:

Aušra Ginotytė

Aušra Ginotytė

Optimistiška ir ambicinga. Patinka kinas? Turime kažką bendro. Kiekvienas išgyvenimas kine formuoja naują mane. Tobulėju. KINFO erdvėje išlaisvinu savo idėjas ir gyvenu dar arčiau kino.
Aušra Ginotytė

Komentuoti

Jūsų el.paštas nebus publikuotasPažymėti laukai būtini *

*