fbpx
Kinas po žvaigždėmis, Naujienos

5 legendiniai Audrey Hepburn įvaizdžiai

Kadras iš filmo „Pusryčiai pas Tifani“ Kino teatro „Pasaka“ archyvas
Kadras iš filmo „Pusryčiai pas Tifani“
Kino teatro „Pasaka“ archyvas

Audrey Hepburn – ne tik kritikų ir žiūrovų mylima aktorė, bet ir tikrų tikriausia stiliaus ikona, gebėjusi nujausti ir švelniai diktuoti mados tendencijas.

Jos mėgstamiausia spalva – juoda. Šią spalvą nuo senų laikų dievina išskirtiniai žmonės. Nepriklausomai nuo juodos suknelės kūrėjo žinomumo, subtilus Audrey įvaizdis dažnai nustelbdavo auksu ir sidabru išsipuošusias divas. Vis dėlto ne paslaptis, kad Audrey Hepburn ir Hubertą de Givenchy siejo ypatingas mados ryšys. Vieną kartą aktorė prisipažino: „Aš esu priklausoma nuo Givenchy, kaip amerikiečiai nuo savo psichoanalitikų“. Būtent todėl nusprendėme, kad šio dizainerio sukurti Audrey Hepburn legendiniai įvaizdžiai verti atskiro dėmesio ir susižavėjimo.

1.      Juoda suknelė, sukurta lengendiniam filmui „Pusryčiai pas Tifanį“ (Breakfast at Tiffany’s“, 1961 m.)

Gana minimalistinė juoda ilga suknelė, su kuria Audrey Hepburn pasirodo šio klasikinio filmo pradžioje, yra  bene labiausiai atpažįstama ir gražiausia suknelė kino istorijoje. „Pusryčių pas Tifanį“ filmavimo metu aktorė jau seniai pažinojo Givenchy ir atsisakiusi dirbti su kitais dizaineriais panoro dirbti būtent su juo. 2006 m. legendinę suknelę įsigijo nežinomas pirkėjas beveik už milijoną dolerių. Aišku, šis filmas patiks ne tik madai amžiną ištikimybę prisiekusiems žiūrovams. Muzika, siužetas, vaidyba… Juos apibūdina vienas žodis: „Žavinga!“

Kadras iš filmo „Sabrina“ Kino teatro „Pasaka“ archyvas
Kadras iš filmo „Sabrina“
Kino teatro „Pasaka“ archyvas

2.      „Sabrinos“  įvaizdis, 1954 m.

Hubertas de Givenchy ir Audrey Hepburn susipažino, kai 1954 m. auktorė rinkosi sukneles komedijai „Sabrina“. Taip darbo reikalai ją atvedė į tada jau žinomo dizainerio ateljė. Nuo šios akimirkos prasidėjo jųdviejų draugystė, trukusi net 39-ius metus. Korsetinę baltą suknelę, pasirinktą „Sabrinos“  fvaidmeniui, puošė siuvinėtos gėlės, o jos dizainas  ilgus metus diktavo vestuvinių suknelių madas.

Kadras iš filmo „Keistas veidelis“ Kino teatro „Pasaka“ archyvas
Kadras iš filmo „Keistas veidelis“
Kino teatro „Pasaka“ archyvas

3.      Raudona suknelė iš filmo „Keistas veidelis“ („Funny Face“, 1957 m.)

Kita ryški suknelė, Givenchy ir Audrey Hepburn bendradarabiavimo vaisius, taip pat tapo legenda. Ją įsimylėjo visi to meto mados žurnalai ir fotografai. Reikia pripažinti, kad raudona antikinio stiliaus įkvėpta suknelė yra verta susižavėjimo. Net nepaisant to, kad montuojant filmą buvo iškirptos beveik visos scenos, kuriose Audrey ją vili, būtent šis aktorės įvaizdis įsirėžia į atmintį labiausiai.

Šį filmą kviečia kartu žiūrėti „Kinas po žvaigždėmis“ rugpjūčio 6 d.

Kadras iš filmo „Popietės meilės“ Kino teatro „Pasaka“ archyvas
Kadras iš filmo „Popietės meilės“
Kino teatro „Pasaka“ archyvas

4.      Fatališkas „Popietės meilės“ (Love In the Afternoon1957 m.) įvaizdis

Audrey Hepburn nebuvo labai aukšto ūgio, tačiau aukštakulniai nebuvo jos mėgstamiausi bateliai. Pirmieji balerinų bateliai – jos nuopelnas. Aktorės paprašytas jas sukūrė Salvatore Ferragamas. Grįžtant prie legendinio fatališkos moters įvaizdžio, prie kurio kūrimo ir vėl prisidėjo Givenchy, verta prisiminti jos vaidmenį filme „Popietės meilė“. Paprasta, bet įspūdinga suknelė ir dramatiškas žvilgsnis – legendos gimimo paslaptis.

Kadras iš filmo „Kaip pavogti milijoną“ Kino teatro „Pasaka“ archyvas
Kadras iš filmo „Kaip pavogti milijoną“
Kino teatro „Pasaka“ archyvas

5.      „Kaip pavogti milijoną“ („How to Steal a Million“, 1966 m.)

Šiame fime aktorė vilki suknelėmis, kurios sulaukia interpretacijų pasaulio podiumuose ir dabar. Kaip pavogti milijoną? Apsirengti nėriniuotą suknelę ir užsidėti kaukę!

 

Save

Komentarai