fbpx
Kino pavasaris, Naujienos

Pripažintas iliustratorius Karolis Strautniekas pristato „Kino pavasario“ vizualinį identitetą „Nauji vėjai“

Iliustratorius Karolis Strautniekas

„Nauji vėjai“ – taip pavadintą darbą šių metų „Kino pavasariui“ sukūrė iliustratorius Karolis Strautniekas. Įspūdingą karjerą pasiekęs 28-erių lietuvis piešia praktiškai vien tarptautiniams klientams, tarp kurių yra „The New York Times“, „Facebook“ ir „Mini Cooper“. Projektas su „Kino pavasariu“ – K. Strautnieko duoklė mėgstamam festivaliui. 

K. Strautnieko pasiūlyta „Naujų vėjų“ idėja tapo ir kovo 23–balandžio 6 d vyksiančio festivalio šūkiu. Kasmet jauniems menininkams dėmesį skiriantis „Kino pavasaris“ šiemet dar ryškiau ir nuosekliau akcentuos pradedančių režisierių kūrybą, numatyta virš dešimt lietuviškų filmų premjerų.

KINO PAVASARIS 2017 pagal K. Strautnieką: 

Antradienį „Facebook“ vaizdo konferencijoje K. Strautniekas pristatė „Kino pavasario“ įvaizdinį plakatą. Menininkas taip pat kuria festivalio reklaminį klipą, kuris bus rodomas prieš festivalio seansus bei nacionaliniu mastu. Darbų centre – mistiška mergina rožiniame fone, vėjo suveltais plaukais.

„Iliustraciją galima skaityti įvairiai“, – sako K. Strautniekas. „Viena vertus, matome lengvą pavasarišką vėjo gūsį. Vėjas simbolizuoja naujus įspūdžius, kuriuos mums atneša kinas. Jis pakelia, suvelia plaukus ir mintis, pažadina… Kita vertus, darbas gali ir sukrėsti. Jis atspindi dramą, kuri vyksta pasaulyje šiuo metu ir yra perteikiama festivalio filmuose.“ 

Vaizdo konferencija:  

Nuolatinis festivalio lankytojas

Vystyti „Kino pavasario“ vizualinį identitetą K. Strautniekas pradėjo dar rugsėjį. Festivalio organizatoriai pakvietė iliustratorių susitikti, išgirdę interviu su juo radijo laidoje.

Vilniuje užaugęs ir čia kuriantis K. Strautniekas karjerą pradėjo studijuodamas Dailės akademijoje, vėliau kūrė reklamos agentūrose, o nuo 2013-ųjų pradėjo dirbti kaip laisvai samdomas iliustratorius.

Jis ištobulino unikalų piešinių stilių, pasižymintį šešėlių žaidimu, subtiliomis spalvomis, retrofuturistine estetika. Šiandien praktiškai visi K. Strautnieko klientai yra tarptautiniai, iliustratorių reprezentuoja agentai Paryžiuje ir Londone. Jis yra nuolatinis japoniško „Forbes“ ir prancūzų GQ žurnalų iliustratorius, jo darbus yra naudoję tokie prestižiniai užsakovai kaip „Audi“, „Adobe“, „Siemens“ ir daugelis kitų. „Instagram“ tinkle K. Strautniekas turi 51 tūkst. sekėjų.

„Nauji vėjai“

K. Strautniekas sutiko piešti „Kino pavasariui“, nes nuo seno pats lankosi festivalio seansuose. „Kai vyksta festivalis, į filmus einu kasdien arba kas antrą dieną. Tad gavęs pasiūlymą piešti „Kino pavasariui“ labai nudžiugau, man tai buvo didelis įvertinimas ir kartu didelė atsakomybė“, – prisimena jis.

Plakato kopiją bus galima įsigyti

K. Strautnieko darbus šimtai žmonių įsigiję kaip limituoto tiražo meno kūrinius. Iliustracija „Nauji vėjai“ taip pat atspausdinta dideliu formatu. Jau dabar ją galima nusipirkti „Kino pavasario“ elektroninėje parduotuvėje shop.kinopavasaris.lt. Specialiai festivaliui iliustratorius sukurė 100-o kopijų plakato tiražą.

„Kino pavasaris“ kasmet kviečia skirtingus Lietuvos menininkus pasiūlyti festivaliui jo vizualinį identitetą. Pernai tai buvo patikėta agentūrai „Pet Punk“ ir jos meno vadovui Gediminui Šiauliui, kuri sukūrė žydinčią kino salės kėdę, kuri buvo eksponuojama ir festivalio atidaryme Nacionalinėje filharmonijoje.

„Man patinka, kad „Kino pavasaris“ suteikia laisvę kūrėjams interpretuoti festivalį. Mano darbas „Nauji vėjai“ nėra pagal užsakymą sukurtos reklaminės kampanijos dalis. Šis piešinys yra asmeninė festivalio interpretacija. Viliuosi, kad festivalio žiūrovams ji patiks“, – teigia K. Strautniekas.

 

Komentarai
Vilniaus tarptautinis kino festivalis (VTKF) „Kino pavasaris“ yra didžiausias kino renginys Lietuvoje. Sukurtas 1995 metais, festivalis vieno didžiausių ir gausiausiai lankomų renginių šalyje vardą užsitarnavo pateikdamas žiūrovams kruopščiai atrinktą, didžiuosiuose pasaulio festivaliuose kino profesionalų ir mėgėjų įvertintą kino programą.