fbpx
Naujienos

Du meilės įkaitai „Išdavystėje“– du skirtingi pasauliai ir fantazijos

Kadras iš filmo „Išdavystė“  GPĮ archyvas
Kadras iš filmo „Išdavystė“
GPĮ archyvas

Drama „Išdavystė“, kurią galima pamatyti kinuose jau nuo gegužės 27 d., buvo sukurta pagal tikrus Prancūziją sukrėtusius įvykius. Filmo režisierius Pierre Godeau žiniasklaidos naujienų puslapiuose sužinojęs apie kalėjimo prižiūrėtojo ir kalinės santykius, virtusius į skandalingą įvykį, tuojau pat pagalvojo, kad tai būtų puiki medžiaga filmui. Tačiau net neįsivaizdavo, kad būtent jis istoriją perkels į ekraną. Kai vėliau rašytojas Florent Gonçalves išleido apie tai knygą – gimė filmo scenarijus.

Meilės istorija, gimusi dramatiškose aplinkybėse, kinematografiškai atrodė įdomi – režisierius susipažino su šokiruojančiai baisiu kalėjimo pasauliu, ir jo fone norėjo atkurti visas dviejų žmonių santykių aplinkybes maksimaliai ryškiai: priespauda, izoliacija, prievarta, nuolatinė įtampa. Svajonės ir fantazijos, gimusios tarp šaltų nepajudinamų kalėjimo sienų, buvo didesnės, nei tikrovėje patirti jausmai. Jas P. Godeau ir stengėsi atskleisti kino magijos pagalba – herojai savo vaizduotėse vienas apie kitą kuria visiškai skirtingas fantazijas.

Ana (akt. Adèle Exarchopoulos) – seksuali fatališka moteris, moteris-vaikas, jau yra pripratusi prie santykių su vyrais, kurie tiesiog trokšta jos kūno. Ji žino, kad vyrai nori jos kūniškos meilės, bet visai nesidomi jos asmenybe. Todėl gundymas – vienintelis jai pažįstamas ginklas, kurio pagalba gali kažką pasiekti. Žanas (akt. Guillaume Gallienne), šeimos žmogus, bando su ja kalbėti apie kitus dalykus, atstoti Anai tėvą, kurį ji nori turėti, bet Anos vaizduotė Žano dėmesį priima visai kitaip. Nesusikalbėjimas pavirsta į įsimylėjimą…

„Garsų pasaulio įrašai“ informacija

Komentarai