fbpx
Filmų TOP, pagal... (Kinomaistas.lt), Kinomaistas.lt archyvas, Pelėsiniai archyvai (Kinomaistas.lt), Svarbiausios (Kinomaistas.lt)

Geriausi filmai pagal režisierių Davidą Fincherį

Naujausias Davido Fincherio filmas „Gone girl“ dar kartą visiems priminė apie šį suktą trilerių kūrėją. O man iškilo klausimas – iš kur Fincheris semiasi inspiracijos savo tamsių paslapčių labirintų klodams? Dar įdomiau buvo sužinoti, kokius filmus pats režisierius mėgsta?

Internetas nebūtų internetas, jei ten nerastumėme visko, ko tik užsimanome. Ne išimtis ir su mėgstamiausių Fincherio filmų sąrašu. Jis egzistuoja! Tai labai autentiškas, ant popieriaus surašytas 26 filmų sąrašas, kuris atsirado po 2008 metais „Empire“ žurnale išpublikuoto režisieriaus interviu. Pats geriausių 26-ukas surašytas bet kokia tvarka, ir jei neįskaitote filmų pavadinimų – jie iššifruoti apačioje.

David-Finchers-Favorite-Movies

  • Monty Python’s The Holy Grail
  • Butch Cassidy and the Sundance Kid
  • Chinatown
  • Dr. Strangelove
  • Godfather 2
  • Taxi Driver
  • Being There
  • All That Jazz
  • Alien
  • Rear Window
  • Zelig
  • Cabaret
  • Paper Moon
  • Jaws
  • Lawrence of Arabia
  • All the Presidents Men
  • 8 1/2
  • Citizen Kane
  • Days of Heaven
  • Animal House
  • Road Warrior
  • Year of Living Dangerously
  • American Graffiti
  • Terminator
  • The Exorcist
  • The Graduate

Kaip matote,  Fincheris nesivargino aiškindamas, kodėl mėgsta vieną ar kitą filmą. Tad jų sąsajas su režisieriaus kūryba galite surasti patys.  Prieš atsisveikinant, noriu, jog perskaitytumėte vieną Fincherio pasisakymą, kuriame jis pabrėžia skirtumą tarp movie ir film savo kūryboje. Tai galbūt padės suprasti režisieriaus suvokimą apie tai, kokius filmus jis kuria (ir kokius mėgsta):

A movie is made for an audience and a film is made for both the audience and the filmmakers. I think that „The Game” is a movie and I think „Fight Club‘s” a film. I think that „Fight Club” is more than the sum of its parts, whereas „Panic Room” is the sum of its parts. I didn’t look at „Panic Room” and think: Wow, this is gonna set the world on fire. These are footnote movies, guilty pleasure movies. Thrillers. Woman-trapped-in-a-house movies. They’re not particularly important.

(Lynn Hirschberg interviu su D.Fincheriu, žurnalas W, 2011 metų sausio leidimas).

Komentarai