fbpx
Filmai online, Geri filmai, Naujienos, TV

Ką „Neflix“ siūlo žiūrėti rugsėjį

Internetinė televizijos platforma „Netflix“

Pasibaigus vasarai ir pradedant bjurti orams, Lietuvoje prasideda kino festivalių sezonas. Tačiau jam dar neįsibėgėjus siūlome laisvus vakarus praleisti žiūrint naujus jau pamėgtų serialų sezonus arba atrasti seniai pamirštus, o gal net ir negirdėtus filmus. Nors mūsų šalyje rodoma internetinės platformos „Netflix“ programa neturi didelės pasiūlos, šį rudenį ji pasiūlys nemažai intriguojančių projektų.

https://www.youtube.com/watch?v=Ory6b2EJ3Bk

Rugsėjo antrą dieną išėjo trečiasis „Narkotikų prekeivių“ (Narcos, 2015) sezonas. Antrajam pasibaigus Pablo Escobaro mirtimi, iškilo daug klausimų, kaip serialo kūrėjai be narkotikų barono toliau plėtos istoriją. Tačiau naujausias sezonas pasirodė esantis netgi geresnis už ankstesniuosius. Jame DEA agentas Chaveras Penja (Pedro Pascal) likęs vienas be savo partnerio Styvo Marfi (Boyd Holbrook) toliau kovoja su didžiausiu Kolumbijoje Kali karteliu, kurie po Escobaro mirties tapo didžiausiais narkotikų prekeiviais šalyje. Mažiau žinoma kartelio istorija įtraukia lėtai kuriama įtampa ir išlaiko ją iki paskutinės serijos.

https://www.youtube.com/watch?v=U1_DAH1wCSY

Vienas iš serialo „Bendruomenė“ (Community) kūrėjų Danas Harmonas kartu su Justinu Roilandu 2013 metais sukūrė animacinį serialą „Rikas ir Mortis“ (Rick and Morty, 2013), kurio trečiasis sezonas šiuo metus rodomas „Netflix“ platformoje. Skirtingai ne kitų „Netflix“ serialų, kurių visas sezonas pasirodo vienu metu, šio serijos po vieną išleidžiamos kiekvieną šeštadienį. Seriale pakvaišęs mokslininkas Rikas atsikrausto gyventi pas savo dukrą ir jos šeimą, įtraukia anūką Mortį į tarpgalaktinius nuotykius. Seriale pilna absurdiškų situacijų (vien jau ką pasako senelio pasivertimas agurkėliu, kad išvengtų šeimos psichologo konsultacijos), tačiau jame galima pasijuokti iš paauglystėje kankinusių problemų arba tos pačios populiariosios kultūros ir atrasti nuorodų į gerai žinomus filmus bei veikėjus.

https://www.youtube.com/watch?v=Bf12qwPWDVI

Kitas animacinis serialas, kurio ketvirtasis sezonas pasirodė rugsėjo 8 dieną, – „Bojack Horseman“ (2014). Nors ir mažai žinomas žiūrovų, tačiau jis yra vienas geriausiai perteikiančių populiariąją kultūrą, šlovę bei depresiją. Seriale pagrindinis veikėjas arklys Bojakas (Will Arnett) – dešimtojo dešimtmečio populiaraus serialo „Horsin‘ Around“ nusigyvenusi žvaigždė, nesugebanti pamiršti savo praeities. Nuo to laiko, kai baigėsi serialas, jis nieko kito nenuveikė, todėl ir toliau gyvena Holivude kaip „tas arklys iš to serialo“. Savo vienišumą jis slepia gerdamas alkoholį, tabletes, nesibaigiančiuose vakarėliuose bei žiūrėdamas senus savo serialo epizodus. Jis nuolat vengia atsakomybės ir atsisako vaidmenų. Jį sukausto panika, jog jam niekada nepavyks išsivaduoti iš savo įkūnyto veikėjo. Seriale taip pat pasirodanti to paties serialo žvaigždė Sara Lyn (Kristen Schaal) – tai jaunųjų aktorių, pradėjusių karjerą vaikystėje, tačiau nesusidorojusių su užklupusiu dėmesiu ir stresu, prototipas. „Bojack Horseman“ kūrėjas Raphaelas Bob-Waksbergas ironišku ir kartais cinišku humoru parodo kitą Holivudo pusę – ne tik depresijoje kenčiančių, gyventi nebemokančių žmonių, bet ir, kaip šiame seriale, gyvūnų.

Rugsėjį „Neflixe“ pasirodė vieno žymiausių nepriklausomo kino kūrėjų Spike`o Lee pirmasis pilnametražis filmas „Ji turi tai turėti“ (She‘s gotta have it, 1986). Pagrindinė filmo veikėja Nola Darling (Tracy Camilla Johns) negali apsispręsti, su kuriuo vyru susitikinėti, tad nusprendžia draugauti su visai trimis vienu metu. Ji mielai priima jų rodomą meilę bei džiaugiasi seksualiniais malonumais. Režisierius devintajame dešimtmetyje ėmėsi nagrinėti moters seksualumą ir jos pasirinkimo laisvę, kuri tuometinėje visuomenėje labiau tiko vyrams negu moterims. Taip pat už juodaodžių teises kino industrijoje pasisakantis režisierius Spike`as Lee šiame filme reprezentuoja ir mažumų kultūrą Jungtinėse Amerikos Valstijose.

„Sundance“ ir Berlyno kino festivaliuose praeitais metais rodytas Andrew Neelp filmas „Ožys“ (Goat, 2016) – vienas iš pašėlusį koledžo gyvenimą vaizduojančių filmų. Devyniolikmetis Bradas (Ben Schnetzer), atvykęs studijuoti į koledžą, nori būti toks pat „kietas“ kaip ir jo vyresnysis brolis Bretas (Nick Jonas), priklausantis koledžo brolijai. Kiekvienais metais brolija iš pirmakursių atsirenka kelis vaikinus, kurie pasmerkiami iškęsti sunkias patyčias ir šlykščias užduotis, kad taptų išrinktaisiais jos nariais. Tačiau sunkėjant iššūkiams brolių santykiai pradeda keistis ir su kiekviena diena pradeda kilti klausimų, kam galima ryžtis dėl populiarumo?

Jaunavedžiai Polas (Robert Redford) ir Kori (Jane Fonda) Brateriai po medaus mėnesio atsikrausto į šešių aukštų namą, kuriame nėra lifto. Kiekvieną dieną prakaitu permirkęs vyras grįžta namo, kuriuose jį pasitinka namų šeimininke bandanti būti žmona. Susipažinusi su kaimynu, Kori bando jį supiršti su savo motina, tačiau netrukus tarp jos pačios ir jos vyro pradeda kilti konfliktų. „Oskarui“ už antraplanį vaidmenį nominuota komedija „Basomis parke“ (Barefoot in the Park, 1967) nukels į septintojo dešimtmečio svajingą Niujorką, kuriame dėl santuokos išsaugojimo kovos du užsispyrėliai.

Mistiniame trileryje „10-oji Kloverfyldo gatvė“ (10 Cloverfield Lane, 2016) po avarijos jauna moteris Mišelė (Mary Elizabeth Winstead) atsibunda bunkeryje du dviem nepažįstamais vyrais – Hauardu (John Goodman) ir Emetu (John Gallagher Jr.). Hauardas teigia, kad pasaulį sunaikino cheminis karas ir jie negali išlįsti į paviršių, todėl turi čia gyventi. Juo nepasitikinti Mišelė sustiprėjusi bando ištrūkti iš slėptuvės, bet ar ji iš tiesų ras tai, ko tikėjosi?

Muzikos mylėtojams „Netflix“ rugsėjį siūlo pažvelgti į vienos visų laikų sėkmingiausios atlikėjos Whitney Houston šlovės kelią dokumentiniame filme „Whitney: ar aš galiu būti savimi“ (Whitney; Can I be Me, 2017). Nicko Broomfieldo ir Rudi Dolezal režisuotame filme naudojama archyvinė medžiaga, kurios fone apie dainininkės gyvenimą, užklupsią šlovę ir meilę prabyla jos artimiausi žmonės.

Komentarai