fbpx
Kinomaistas.lt archyvas, Svarbiausios (Kinomaistas.lt)

Kaip parduoti filmą Kinijos rinkai?

Režisieriaus Duncano Joneso filmas „Warcraft: The Beginning“ buvo nušvilptas JAV, tačiau vis tiek sugebėjo tapti pelningiausiu visų laikų pagal kompiuterinį žaidimą sukurtų filmų. Kaip tai atsitiko?

„Warcraft: The Beginning“ praėjusiais metais iš viso surinko 377 mln JAV dolerių pelno, iš kurių net 339 mln dolerių atkeliavo ne iš JAV kino teatrų. Ir net 200 mln JAV dolerių pelno atėjo iš Kinijos. Kaip teigia Slashfilm, taip atsitiko dėl šio žaidimo populiarumo Kinijoje, filmui ne veltui specialiuosius efektus kūrė kompanija Legendary, kuri dabar priklauso Kinijos verslui.

Ir tai tik vienas iš ryškiausių pastarųjų metų pavyzdžių, rodančių, kad labai greitai Kinija gali tapti didžiausia kino rinka pasaulyje.

Kaip savo video siužete pasakoja Quartz, kasmet Kinija į šalį įsileidžia tik 34 užsienio gamybos filmus, todėl suprantama, kodėl didžiosios JAV kino studijos kasmet aršiai kovoja dėl patekimo į šį sąrašą. Filmams specialiai parenkami kiniečiai aktoriai, kaip kad garsioji Fan Bingbing, vaidinusi X-Men ir jame demonstravusi savo šalies produktus ar kaip aktorius Moon Milk filme Iron Man 3. Kino studijos taip pat stengiasi pamaloninti Kiniją filmuose pabrėždamos šios šalies svarbumą ir laimėjimus (kaip kad The Martian“, kuriame būtent Kinijos kosminė programa išgelbsti Matto Damono herojų) ir vengdamos aštrių temų, kaip kad Tibetas (filme Doctor Strange).

Tad jei „Warcraft: The Beginning“ sėkmės pavyzdys atrodo kaip kažkokia anomalija, už keleto metų mes į tai žiūrėsime kaip į visiškai normalų reiškinį. Labai greitai vadinamasis Chinawood bus daugelio kino kompanijų pagrindinis fokusas.

Komentarai