Režisierius Harmony Korine mėgsta stebinti. Dar visai neseniai jis garsėjo kaip filmų apie benamius, besimylinčius ir besimasturbuojančius su šiukšliadėžėmis, apie iš lėktuvų be parašiutų krentančias vienuoles kūrėjas. 2012 metais Floridoje kurtas filmas „Laukinės atostogos“ („Spring Breakers“), kaip pastebėjo ne vienas H. Korine filmų gerbėjas, tai turbūt pats keisčiausias jo filmas vien todėl, jog jis 100 proc. kitoks nei ankstesnieji jo darbai.
Jei jau manėte, jog Korine nurims ir grįš prie savo pakankamai šokiruojančio stiliaus ir temų, klystate. Visai neseniai pasklido gandas, jog režisierius kurs filmą, kuriame vaidins vampyriško šešėlio vis dar nenusikratantis Robertas Pattinsonas. O štai prieš keletą dienų visuomenei buvo pristatyta „Dior Addict kvepalų reklama, kurią režisavo tas pats Korine. Jei manote, jog reklama bus labai šokiruojanti, klystate. Nors Korine išlaiko savo stilių kurdamas keistą fantazijų pasaulį, viskas išlieka su stilingu prabangos prieskoniu. Nes visgi „Dior“ yra „Dior“.
Reklamoje pagrindinį vaidmenį atliko modelis Sasha Luss, o skambanti muzika – Korine mėgstamos grupės Die Antwoord daina „Enter The Ninja“. Beje, režisierius 2011 metais sukūrė trumpą filmuką „Umshini Wam“, kuriame vaidina „Die Antwoord“ nariai Ninja ir Yo-Landi. Siužetas paprastas – Ninja ir Yo-Landi sėdi invalidų vežimėliuose apsirengę saldžiais kombinezonais ir šaudo aplink visus, kurie jiems neįtinka. Kaip kažkas pakomentavo, šis filmukas, tai labai labai moderni „Bonnie and Clyde“ versija.
„Die Antwoord“ ir „Dior“ sunkiai derinasi, todėl klipą užskaitome. Taip pat ir Dior siekį naujovėms bei nestandartiniems sprendimams. O apie režisierių Harmony Korine mes jau rašėme straipsnyje Nevaikiški režisieriaus Harmony Korine filmų žaidimai. Nuo „Gummo“ iki „Laukinių atostogų“.