fbpx
Kanų liūtai, Kino pavasaris, Reportažai

Nieko nereklamuojame, tik rodome geriausias „Kanų liūtų 2014“ reklamas

„Geriausios 2014 metų Kanų liūtų reklamos“ Festivalio „Kino pavasaris“ archyvas
„Geriausios 2014 metų Kanų liūtų reklamos“ Festivalio „Kino pavasaris“ archyvas
„Geriausios 2014 metų Kanų liūtų reklamos“
Festivalio „Kino pavasaris“ archyvas

Susirinko pilna kino salės žiūrovų pažiūrėti dviejų valandų nenutrūkstančios reklamos. Pagalvosite, reklamos aukos? Tikrosios reklamos aukos jau apsipirko „Black Friday“ (liet. juodasis penktadienis – na, kai visas pasaulis eina iš proto dėl akcijų) ir Akropolio „JAMAM“ akcijų metu. Ne, dabar susirinkome pažiūrėti kitokios reklamos – kūrybingos ir išradingos. Festivalio „Kino pavasario“ organizuojamoje kasmetinėje „Kanų Liūtų“ reklamų peržiūroje linksmi ar jaudinantys reklaminiai vaizdo klipai sukosi be perstojo.

Šią vasarą „Kanų liūtų“ reklamos ir kūrybiškumo festivalis rinkosi iš 37.4 tūkstančio reklamų. Galime tik atsikvėpti – „Forum Cinemas Vingis“ kino teatre liūtų laimėtojai mums buvo parodyti vos per porą valandų. Visoms konkursinėms „Kanų Liūtų“ reklamoms pažiūrėti, greičiausiai, reikėtų viso mėnesio.

Todėl, jog reklamai tiek laiko nei mes, nei Jūs neturite, kviečiame pažiūrėti visus geriausius ir labiausiai dėmesio vertus reklaminius vaizdo klipus. Žiūrėkite iki galo – pradėsime nuo trečiosios vietos „Bronzinių liūtų“ laimėtojų ir baigsime „Grand prix“ – svarbiausiu apdovanojimu.

Kol kas ne tik Kanų, bet ir lietuviškos reklamos gali būti nuotaikingos. Geriausias šių metų pavyzdys – mineralinio vandens „Vytautas“ receptų reklamų serija:

Įdomus faktas, kad viena labiausiai pasisekusių „Samsung“ reklaminių kampanijų vyko per šių metų „Oskarų“ apdovanojimus. Žvaigždžių asmenukė (angl. selfie), padaryta su „Samsung“ telefonu, tapo pačia „brangiausia“ istorijoje:

Bronziniai liūtai

Jogurto „Jell-O“ relama „Rough Day“.

„Libero“ žurnalas apie futbolą išleido visa reklamų seriją. Apie tai, kaip vyrams reikia aiškinti dalykus futbolo žodynu. Viena iš jų „Relationship isn’t going anywhere“.

Kaip visuomet, „Skittles“ reklamos išradingos. Kaip „Skittles“ šypsena paperka mergaites.

Ne nauja „DirectTV“ reklamų serija – „Get rid of cable“. Štai dvi naujos reklamos. Kas nutiks, jeigu neįsigysite „DirectTV“.

„Dad Get Punched Over a Can of Soup“.

„Stranded Man“

„Mercedes“ vištos demonstruoja automobilių stabilumą.

„Fiat 500“ reklama apie mažą ir didelę laimę.

Nuotaikinga „Double A“ popieriaus reklama „Paper is not the same“.

Jaudinanti reklama ateities mamoms, kuri skirta pasaulinei dauno sindromo dienai (Kovo 21 d.) paminėti.

Įdomus „Beldent“ kramtomosios gumos atliktas eksperimentas su identiškai dvyniais įrodė, kad…

Tuomet, kai „Tap King“ alus ieško tavęs, net ir Lionelis Richie uždainuoja.

Sidabriniai liūtukai

„HBO GO“ reklamų seriją vertą peržiūrėti visą – „What`s He In HBO GO“.

„Curb Your Enthusiasm Happily Married Parents“.

Tuomet, kai prisigimdai vaikų, naujasis „Citroen C4 Picasso“ bus tinkamiausias automobilis šeimai.

Naujasis Argentinos kinas pristato „Robokop“ reklamą apie teisingą filmo pasirinkimą.

„Cablevision“ reklama „Father“ apie tai, ką būnant geru tėčiu reikia padaryti savo sūnui.

VH1 dainą „I will survive“ sukūrė su skriaudžiamais vaikais. Vieną dieną jie taps tavo vadovu – nesityčiok!

Auksiniai liūtukai

„Old Spice“ šiais metais žaidžia su mamomis, sukurta ir visa reklamų serija. Mamos labai smagiai dainuoja ir išlydi savo suaugusius sūnus į gyvenimą.

„du Tuesday“ išleido reklamų seriją ir kviečia pasikviesti draugus į kiną, kai filmas yra per sudėtingas, nuobodus, baisus ir t.t.

Argentinoje „Coca Cola Life“ tapo žalia. Jūsų dėmesiui nuoširdi tėvų gyvenimo istorija.

Pirmasis bučinys („First Kiss“) su nepažįstamuoju „Youtube“ kanale tapo tikru virusu – 94 milijonų peržiūrų. Atsirado ir daugiau parodijų apie „pirmus kartus“. Pasirodo, tai tebuvo tik nepriekaištinga „WRAN“ drabužių parduotuvės reklama.

„Grand Prix“ nugalėtojai

Geriausiai buvo įvertinta šiek tiek pikdžiugiška „Harvey Nichols“ reklama „Sorry, I Spent It On Myself“.

Turbūt nenustebsite, kad visiems jau gerai žinoma „Volvo“ reklama „Epic Split“ laimėjo „Grand Prix“ prizą. Žiūrime dar kartą:

Komentarai

Optimistiška ir ambicinga. Patinka kinas? Turime kažką bendro. Kiekvienas išgyvenimas kine formuoja naują mane. Tobulėju. KINFO erdvėje išlaisvinu savo idėjas ir gyvenu dar arčiau kino.