fbpx
1 Rekomenduojame, Animaciniai filmai, Naujienos

Prisimink šiuolaikinės animacijos eros pradžią su „Žaislų istorija“

Kadras iš animacinio filmo „Žaislų istorija“
Organizatorių archyvas

„Žaislų istorija“ – pirmasis pilnametražis filmas, sukurtas naudojant tik kompiuteriu generuojamus vaizdus (CGI), kas tapo svarbiu etapu animacinių filmų istorijoje. Jame pasakojama istorija apie draugystę, ištikimybę ir baimę būti pakeistam ar pamirštam. Balandžio 2 d., kartu su kino klubu „Pamatyk kine“, žiūrėdami „Žaislų istoriją“ „Forum Cinemas“ kino teatruose, žiūrovai turės galimybę prisiminti šiuolaikinės animacijos eros pradžią.

Inovatyvi animacija

„Žaislų istorija“ (Toy Story, 1995) – pirmasis pilnametražis CGI animacinis filmas, pademonstravęs, ką įmanoma padaryti naudojant šią technologiją, ir padėjo pamatus animacijos ateičiai. Personažų detalumas, sklandumas ir išraiškingumas tuo metu neturėjo jokių analogų.

Kadras iš animacinio filmo „Žaislų istorija“
Organizatorių archyvas

Ištisų kartų pamilti personažai

„Žaislų istorijoje“ pristatomi tokie ikoniški personažai kaip kaubojus Vudis, kosmoso reindžerio figūrėlė Bazas Šviesmetis ir daugybė kitų žaislų, kurių kiekvienas pasižymi unikaliais bruožais. Šiuos personažus pamilo ištisos gerbėjų kartos. Tomas Hanksas ir Timas Allenas įgarsino pagrindinius personažus, suteikdami jiems gilumo, charizmos bei sustiprindami emocinį poveikį.

Kūrimo iššūkiai

„Žaislų istorijos“ kūrimas procesas neapsiėjo be iššūkių. Ankstesnėse scenarijaus versijose kaubojus Vudis buvo vaizduojamas kaip daug priešiškesnis personažas, todėl jį reikėjo smarkiai perrašyti, kad jis taptų mielu kaubojumi, kurį matome galutinėje versijoje.

Kadras iš animacinio filmo „Žaislų istorija“
Organizatorių archyvas

 „Pixar“ indėlis į animacijos raidą

Šis animacinis filmas tapo novatoriško „Pixar Animation Studios“ ir „Walt Disney Pictures“ bendradarbiavimo rezultatu. Tuo metu „Pixar“ buvo palyginti nedidelė animacijos studija, tačiau „Žaislų istorija“ ją pavertė animacijos industrijos lyderiu. Jis padarė įtaką daugybei kitų animacinių filmų tiek technologijų, tiek pasakojimo požiūriu.

Franšizės sėkmė

Daugiau nei du dešimtmečius trukusi keturių pagrindinių dalių (išleistų 1995, 1999, 2010 ir 2019 m.) franšizė pasakoja istorijas apie grupę žaislų, kurie atgyja, kai žmonės jų nemato. Žaislų istorija“ visame pasaulyje uždirbo daugiau nei 300 milijonus JAV dolerių ir buvo nominuota trims „Oskarams“: už geriausią originalų scenarijų, geriausią garso takelį ir geriausią originalią dainą.

Balandžio 2 d. kino klubas „Pamatyk kine“ kviečia prisiminti šiuolaikinės animacijos eros pradžią su „Žaislų istorijos“ animacija.

Animacinio filmo anonsas:

 

Komentarai
Kinas visada buvo labai svarbi mano gyvenimo dalis. Geriausiai tai, koks kinas man patinka apibūdina Tildos Swinton citata: „Už nebalintą veidą ir nelygią eiseną. Už realistišką šeimyninę sceną. Už skausmingą žodžių pasirinkimą. Už atvirą, o galbūt ir nelaimingą pabaigą. Už nuo pėdos slystanti batą ir jį pataisantį kojos judesį. Už sudaužytą kiaušinį ir išpiltą pieną. Už neaiškaus kalbėjimo idėją. Už kino erdvę, kur niekas nevyksta, bet viskas įmanoma.“ Gavus pasiūlymą prisijungti prie KINFO šeimos nusprendžiau neatsisakyti, nes tai puiki proga ne tik daryti tai, kas miela širdžiai, bet dar ir galimybė susipažinti su bendraminčiais.