fbpx
Naujienos

„REDIRECTED“ klasterio nariai mokėsi išnaudoti internetą filmų reklamai

Filmo „REDIRECTED“ plakatas, Filmo kūrėjų archyvas
Filmo „REDIRECTED“ plakatas, Filmo kūrėjų archyvas
Filmo „REDIRECTED“ plakatas
Filmo kūrėjų archyvas

Vakar, gruodžio 29 d., Vilniuje sėkmingiausio Lietuvos istorijoje filmo „REDIRECTED“ kūrybinių industrijų klasterio suvienyti Lietuvos kino pramonės atstovai susirinko į seminarą, kurio metu mokėsi, kaip informuojant visuomenę apie naujai kuriamus filmus sėkmingai išnaudoti tokius internetinius kanalus kaip „Facebook“, „Google“ ar „Youtube“.

Seminarą „Online Media kanalų panaudojimas filmų pramonėje“ vedė reklamos agentūros „Ad Fingers“ atstovas, „Google“ išplėstinės vaizdo reklamos, reklamos paieškos ir „Google Analytics“ profesionalas Aurimas Paulius Girčys. Seminaro dalyviai mokėsi, kaip pasiekti, kad filmo „Facebook“ ir „Youtube“ puslapiai pasiektų tikslinę auditoriją, kaip kurti „Google“ pakartotinės rinkodaros kampaniją ir ją komunikuoti atskiroms auditorijoms.

„REDIRECTED“ klasterio koordinatoriaus, Kūrybinio verslo asociacijos prezidento Norberto Pranckaus teigimu, šio filmo kūrėjai nori sukaupta vertinga patirtimi dalintis su naująja Lietuvos kino menininkų karta, o klasterio veikla – puiki galimybė tai daryti.

„Lietuviškas kinas gali pasiekti labai daug, tačiau tam reikia ne tik geros filmo idėjos, bet ir mokėti informacijos sklaidai išnaudoti internetinės komunikacijos kanalus, kuriais naudojasi žiūrovas. Kuo interaktyvesnė ir labiau įtraukianti vartotojus bus filmo komunikacija, tuo labiau jie lauks filmo dar jam nepasirodžius. Tai puikiai įrodo ir „REDIRECTED“ pavyzdys“, – sako N. Pranckus.

„REDIRECTED“ sukūrė prodiuserių kompanija „Kino kultas“. 2014 m. sausį šalies kino salėse pasirodžiusi juodoji veiksmo komedija surinko 5,131 mln. litų pajamų ir tapo pelningiausiu bei žiūrimiausiu visų laikų Lietuvos filmu. Populiariausią kino juostą Lietuvos istorijoje pamatė daugiau nei 322 tūkst. žiūrovų. Prie filmo sėkmės didele dalimi prisidėjo ir aktyvi filmą nuo pat jo kūrimo pradžios lydėjusi informacinė kampanija.

Seminaras „Online Media kanalų panaudojimas filmų pramonėje“ organizuotas įgyvendinant Europos regioninės plėtros fondo lėšomis finansuojamą projektą „REDIRECTED klasterio tarptautinio konkurencingumo didinimas“. Prie klasterio jau prisijungė daugiau negu 10 Lietuvos kūrybinių industrijų, kurių veikla susijusi su kinu, bendrovių. Pagrindinis šio klasterio tikslas yra kurti ir formuoti naujos kartos kino pramonės koncepciją – interaktyvų kiną.

Maniac informacija

Komentarai