Sveiki, raidžių skaitytojai ir filmų žiūrėtojai. Šį vakarą jau 25-asis žiupsnis įdomių tekstų apie įtraukiančius vaizdus didžiuosiuose ekranuose. Pradėsime nuo interviu. Šią savaitę jie netipiniai ir provokuojantys. Pirmiausia, Ieva Norvilienė pasakoja apie didelius finansinius vargus su kuriais susiduria kino prodiuseriai. Toliau, Karolis Pugačiauskas apie filmų vaidmenį pedagogo darbe. Taip pat – niekuomet nepabostanti „Narcizo“ režisierė Dovilė Gasiūnaitė ir du versti interviu „7 meno dienose“ su mano asmeniniu favoritu François Ozonu ir jauna prancūzų režisiere Katell Quillévéré.
Filmų apžvalgose figūruoja apnuoginta Mario Martinsono „Tyli naktis“ ir Justino Rakitos rašinėlis apie „Hobitą“, o taip pat Živilės Pipinytės kritika „Gangsterių medžiotojams“ ir „Pi gyvenimui“. Beje, „Respublika“ spausdina šiek tiek informacijos apie turbūt menkai daugelio mūsų pastebėtą filmą „Veidas už balso – Virgilijus Kęstutis Noreika“.
Bendro pobūdžio tekstuose apie kiną rekomenduoju peržvelgti 2013-ųjų animacijos anonsą (paprastai, animacija Lietuvoje nuolat pritraukia žiūrovų minias) ir lrt.lt žvilgsnį į Kinijos kino rinką. Jei sušalę žiemos vakarą svajojate apie pavasarį, galbūt nuotaiką pakels pasipylusios „Kino pavasario“ programos naujienos. Lengviausia užmesti akį į KP „YouTube“ puslapį, kur rasite daug atkeliaujančių juostų anonsinių filmukų.
Skaitantiems anglų kalba – atgarsiai iš užsienio apie „Kitą svajonių komandą“, o „The Guardian“ niekaip negali nustoti rašyti apie naujausią Tarantino filmą „Django Unchained“. „Ar Quentinas įtakingiausias kino režisierius pasaulyje?“ Neprasta antraštė ir straipsnis.
Atsipalaidavimui – chronologiška ir nuotaikinga visų Arnoldo Schwarzeneggerio filmų schema. Puikiai tinka sklindant gandams apie „Konano Barbaro“, pirmojo Arnio filmo, tęsinį.
Pabaigai – „Enter the Void“ režisierius Gasparas Noe. Gražios savaitės, KINFOnautai!