Jei nieko negirdėjote apie menininką ir filmo „Medūzos akys“ („Jellyfish Eyes“) režisierių Takashi Murakami, tai pradėsime nuo jo istorijos. Takashi Murakami – vienas garsiausių šiuolaikinių japonų menininkų, išgarsėjęs savo spalvotais paveikslais ir skulptūromis. Menininko darbuose jungiasi senosios japonų dailės ir šiuolaikinės animacijos sintezė. Jei muziejuje išvysite žmogaus dydžio anime herojų skulptūras, galite neabejoti, jog tai Takashi Murakami darbas.
Tad dabar galime grįžti prie debiutinio Takashi Murakami filmo „Medūzos akys“, kuris pirmadienį debiutavo Los Andželo apygardos meno muziejaus Nepriklausomo kino festivalyje. Kaip ir savo skulptūrose bei piešiniuose, „Jellyfish Eyes“ menininkas jungia kičą, spalvas su grotesku. Filmo istorija pasakoja apie berniuką Masashi, kuris po 2011 metais Japonijoje įvykusio galingo žemės drebėjimo iš miesto persikrausto į mažą eksperimentinį miestelį. Netrukus jis suvokia, jog kartu su jo tėvais namuose gyvena maža miela pabaisa.
Takashi Murakami galvoje šis filmas buvo gerus 10 metų. Kaip viename interviu pasakoja menininkas, jis nuolat turi problemų su bendravimu, todėl ir nusprendė tapti menininku, kad galėtų savo bendravimo norą perteikti per meną. „Manau, kad panašiai jaučiasi visi žmonės, kurie išgyvena kurdami meną. Todėl mes neturime jokio kito šanso, kaip kad sujungti pajėgas ir siųsti bendrą žinutę. Mano filmas „Medūzos akys“ irgi siunčia šią žinutę. Aš turėjau labai mažai filmų kūrimo patirties, tačiau desperatiškai norėjau įrašyti savo įspūdžius į kino juostą. Ačiū visiems už supratimą ir paramą“.