fbpx
Naujienos

Nespėjai pamatyti „Kanų Liūtų“ 2018 reklamų? Yra vertų dėmesio

„Kanų Liūtai“

Kaip ir kasmet Kanuose renkamos geriausios reklamos, taip Lietuvoje jos yra gausiai stebimos „Kanų Liūtų“ reklamų renginyje. Jo populiarumas džiugina ir jį galime pavadinti savotiška tradicija, kurios žiūrovai jau nebepraleidžia kelerius metus iš eilės.

Dviejų valandų nepertraukiamų reklamų maratone pažįstamų kompanijų ženklai: „Apple“, „Proctor and Gamble”, „Levi Jeans“, „Audi“, „Volkswagen“, kurie kasmet pasistengia nustebinti savo išradingumu. Daugiausiai emocijų salėje sukėlė skalbimo priemonių „Tide“ ir saldainių „Skittles“ reklamos.

Reklamos nebūtinai yra komercinės, jos būna ir socialinės, kurios iš tiesų nieko nereklamuoja, tačiau siunčia svarbią žinią. Iš šių metų reklamų laimėtojų sužinome, kad Brazilijoje homoseksualai negali tapti kraujo donorais ir kad Australijoje vyko referendumas dėl gėjų santuokos įteisinimo, ir galiausiai, kaip politikai užčiaupia išprievartautas aukas pasakydami savo medicininę išvadą – „tu nebuvai išprievartauta“. 

Surinkome įdomiausias linksmiausias reklamas, pradedant nuo bronzinių ir baigiant auksinių liūtukais ir „Grand Prix“ laimėtojais.

Bronziniai Liūtukai:

„Apple Store“ apokalipsė

Socialinė reklama „Rytojaus šaudynės“ (angl. „Tomorrow’s Shooting“)

Socialinė reklama „Medicininės išvados“ (angl. „Medically Speaking“)

„Norwegian Air“: „Visai kaip filmuose“ („It’s just like the movies“)

„ADAC Whatsapp“ reklamų serija: „Duok savo tėvams pailsėti“ (angl. „Give your parents a break“)

„Chicken Licken“ Robotas – „Maistas sielai“ (angl.„Soul Food”)

https://www.youtube.com/watch?v=c2an1McaRG0

Socialinė reklama: „Paliesk mano futbolo kamuolius“ (angl. „Touch my footballs”)

Sidabriniai Liūtukai:

Socialinė reklama: „Tai, kas slepiasi už posto“ (angl. „Behind the post“) #BehindthePost

Australijos turizmui skirta reklama

Japonų kramtomos gumos reklamų serija apie tai, koks yra svarbus dydis: „Long Long Man: Size Matters SAKERU GUMMY”

Auksiniai Liūtukai

„Skittles“ sukūrė reklamą, skirtą vienam žmogui per „Superbowl“, ir iš to padarė visą reklamų seriją. Neapsiribokite tik šia.

„Audi“ klounai

https://www.youtube.com/watch?v=UWKdI6qMUNM

„Grand Prix“ Prizas

Tarpautinis Raudonojo Kryžiaus komitetas (angl. International Committee of the Red Cross (ICRC) klausia, kodėl mes negalėjome išgelbėti jos gyvenimo? (angl. „Why we can’t save her life”)

„Tide“ skalbimo priemonių reklamų serija pasinaudojo daug populiarių reklamų ir sukūrė savo. Pažiūrėkite ir kitas šios serijos reklamas

„Proctor and Gamble“ – „Pokalbis“ (angl. The Talk“)

Komentarai