fbpx
Naujienos

Pristatytas įrankis, leisiantis žiūrovams nusikelti į „Drakono namų“ pasaulį

Kadras iš serialo „Drakono namai“

Artėjant serialo „Drakono namai“ (angl. House of the Dragon) antrojo sezono premjerai Lietuvoje, jo kūrėjai pristatė skaitmeninį personažų plakatų generatorių „Iškelkite vėliavas“ (angl. Raise Your Banners). Pirmą kartą birželio 3 dieną per pasaulinę naujojo sezono premjerą Niujorke panaudotas įrankis leidžia gerbėjams pamatyti, kaip jie atrodytų gyvendami Vesterose.

Kurdami savo veikėjo plakatą žiūrovai gali pasirinkti, kurią pusę – žaliųjų ar juodųjų – palaiko artėjančioje kovoje. Parodyta ištikimybė tuomet atspindima veikėjo plakato spalvomis.

Plakatų generatorių iki sezono finalo rugpjūčio 5 dieną galima rasti svetainėje https://raiseyourbanners.com/.

Šią patirtį gerbėjams sukūrė HBO skaitmeninių inovacijų komanda, bendradarbiaudama su „Media.Monks“. Kūrėjai naudojo pažangias technologijas, kad sukurtų stulbinančią skaitmeninę grafiką, kuri išlaikytų išskirtinį „Drakono namų“ vizualinį identitetą. 

„Nekantravome sujungti meilę Vesterosui ir naujausias technologijas, kad suteiktume gerbėjams naujų būdų pasinerti į serialo pasaulį, arba, mūsų plakatų generatoriaus atveju, į net kelias skirtingas savo versijas“, – sako Michaelas Hagosas, „Max“ ir HBO kūrybinės rinkodaros vyresnysis direktorius.

„Suteikdami gerbėjams galimybę pamatyti save (galbūt) skrendančius ant drakono, jei jie nori pasirinkti pusę žaliųjų ir juodųjų konflikte, mes perkeliame „mūšį“ į socialinius tinklus, siekdami skatinti diskusijas ir atgaivinti savo aistringą gerbėjų bazę visame pasaulyje prasidedant „Drakono namų“ vasarai“, – teigia jis.

Įėję į specialią svetainę, naudotojai gali pasidaryti asmenukę ir pasirinkti savo pusę tarp žaliųjų ir juodųjų. Naudodamasi šia informacija, sistema sukurs jų, kaip Vesteroso personažų, plakatą kartu su jų pasirinktos pusės vėliava, taip pat įvairiais drakonais ir foninėmis vietomis.

Vartotojai tuomet gali atlikti pakeitimus, pavyzdžiui, pridėti drakoną arba paspausti mygtuką „keisti save“ ir sugeneruoti daugiau personažų plakatų. Patenkinti savo plakatu, jie gali jį atsisiųsti ir bendrinti savo socialinių tinklų paskyrose.

Originalus HBO serialas „Drakono namai“ sugrįžta antrajam sezonui. Jo premjerą Lietuvoje jau šį pirmadienį, birželio 17 d., galės stebėti HBO paslaugos prenumeratoriai.

 

Apie „Warner Bros. Discovery“:

„Warner Bros. Discovery“ („Nasdaq“: WBD) yra lyderiaujanti pasaulinė žiniasklaidos ir pramogų bendrovė, užsiimanti aukštos kokybės televizijos serialų ir filmų kūrimu bei jų transliavimu televizijoje, interneto platformose ir kine. Bendrovės prekės ženklai, kasdien įkvepiantys, informuojantys ir linksminantys auditoriją, yra pasiekiami daugiau nei 220 šalių ir 50 kalbų. Tarp jų – „Discovery Channel“, „discovery+“, CNN, DC, „Eurosport“, HBO, „Max“, HGTV, „Food Network“, „OWN“, „Investigation Discovery“, TLC, „Magnolia Network“, TNT, TBS, „truTV“, „Travel Channel“, „MotorTrend“, „Animal Planet“, „Science Channel“, „Warner Bros. Film Group“, „Warner Bros. Television Group“, „Warner Bros. Games“, „New Line Cinema“, „Cartoon Network“, „Adult Swim“, „Turner Classic Movies“ ir kiti. Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite www.wbd.com.

Apie HBO:

HBO yra vienas labiausiai gerbiamų ir novatoriškiausių pramogų prekių ženklų pasaulyje, siūlantis kultines, apdovanojimus pelniusias programas per HBO televizijos kanalus ir srautinio transliavimo platformą „Max“, kuri 2023 m. gegužės 23 d. pradėjo veikti JAV. „Warner Bros. Discovery“ priklausantis HBO siūlo platų vaizdo turinio asortimentą, kuriame – ir naujausi gerbėjų pamėgti serialai „Paskutinieji mūsiškiai“, „Drakono namai“, „Baltasis lotosas“, „Euforija“, „Baris“ ir „Palikimas“, ir kultiniais tapę pavadinimai, tokie kaip „Sostų karai“, „Sopranai: mafijos kronika“, „Seksas ir miestas“, „Karo vilkai. Desantininkai“ ir „Blakė“.

Komentarai