


SCA`25. Trumpi interviu su trumpųjų lietuviškų premjerų „Scanoramoje“ režisieriais. I dalis

Garso režisierė ir Folių menininkė Dominyka Adomaitytė kviečia nusiimti ausines ir klausytis mus supančio pasaulio
Legali turinio prieiga (VIII): lapkričio mėnesio filmų ir serialų rekomendacijos

Lietuviai pasaulio ekranuose (XXXIII): Josefas Bulofas – ne tik jidiš teatro legenda iš Vilniaus

Kino cenzūra (IV): atviro nuogumo reiškinys kino mene

„Kiekvieną kartą, kai bandai ką nors naujo, yra tam tikra rizika“, – kompozitorius Andrea Boccadoro pasakoja apie kūrybą ir santykį su Lietuva

Kino cenzūra (II): cenzūros reiškinio transformacija
Legali turinio prieiga (VII): spalio mėnesio filmų ir serialų rekomendacijos

„Svečias“: kai lėtumas virsta jautriu žvilgsniu (apžvalga)

Nesenstantis kinas (21): „Šuniška popietė“. Karštis, kuris tvoskia ne tik gatvėse

Kempas, jautrios istorijos ir animuota draglapė: 2025 m. „Kreivių“ filmų programa

„Didelis dalykas yra pamiršti savo ego ir pilnai atsiduoti filmui“, – pokalbis su filmų muzikos kompozitoriumi Gediminu Jakubka

Kino cenzūra (I): cenzūros reiškinio gimimas

Nesenstantis kinas (20): „Pont Neuf meilužiai“. Fejerverkai virš bedugnės

Nesenstantis kinas (19): britų visuomenės ir žmogaus tuštumos anatomija Mike‘o Leigh filme „Nuogas“

Nesenstantis kinas (18): kritimo mantra Mathieu Kassovitzo „Neapykantoje“

Nesenstantis kinas (17): „Alisa miestuose“ – vyras, mergaitė ir kelias be žemėlapio
Legali turinio prieiga (VI): rugsėjo mėnesio filmų ir serialų rekomendacijos

