


Unikali Lietuvos istorija – neišsemiamas įkvėpimo šaltinis animatoriams

Animatorė, edukatorė Eglė Davidavičė: „Svarbu kalbėtis ir nuo mažų dienų skatinti vaikuose kritinį mąstymą“

Kino teatro „Pasaka“ turinio vadovė Giedrė Vyšniauskaitė: kine saugiai galime patirti emocijas, kurių kasdienybėje neišgyvename

Didžiausioje Lietuvoje kino studijoje – nuo filmavimų po vandeniu iki branduolinio reaktoriaus statybų

Gabija Siurbytė nori viską atlikti tobulai, o atsiduria vandenyje su pripučiamais ančiukais

Filmo „O tada mes šokome“ aktorė A. Javakishvili: „Šis filmas mus lydės visą gyvenimą“

Režisierius Svenas Taddickenas: „Geriausias kerštas – nekeršyti“

„Kino pavasaryje“ geriausiu Europos debiutu pripažinto filmo režisierius R. Billinghamas: „Humoras yra vizualus“

Kristupas Sabolius: „Medija yra prieigos prie pasaulio galimybė“

Režisierė Inesa Kurklietytė: „Žmogus yra paslapčių skrynia“

Režisierė Klaudija Matvejevaitė: „Kino festivaliai padeda kelti sau didesnius tikslus“

Kino festivalis „Pirmoji banga“ kviečia į 10 skirtingų pasimatymų su ankstyvuoju kinu (interviu)

Kino režisierė Agnė Marcinkevičiūtė apie tapytoją Nomedą Saukienę: „Tik iš žmogaus tas švytėjimas“

Festivalio „Pirmoji banga“ seansas vaikams: apie rimtas temas kvies kalbėti linksmai

Interaktyvių projektų kūrėjas Andrius Lekavičius: „Žiūrovui įdomiau, kai jis pats gali valdyti pasakojimą“

Režisierė Giedrė Beinoriūtė: „Mes visi susaistyti atsakomybės ryšiais“

„100 metų kartu“ režisierė Edita Kabaraitė: „Šimtamečiams filmas – dar vienas nuotykis“

Filmo „Dievo kraštas“ aktorius Alecas Secareanu: „Tai labai paprasta, atvira meilės istorija“
