


Lietuviai pasaulio ekranuose (XX): Rutos Lee žvaigždė

Žmogaus ir technologijos santykis serialų epochoje: distopijos (IX)

Dar neišnaudota galimybė? Transhumanizmas šiuolaikiniame Europos kine (VIII)

Žmogus ir dirbtinis intelektas: pražūtis ar išsigelbėjimas? (VII)

Dirbtinis intelektas kino akiratyje: senos baimės, ankstyvos ištakos (VI)

Pankai, seksas, kiborgai: japoniškas kiberpankas kine (V)

Lietuviai pasaulio ekranuose (XIX): lietuvis „Marvel“ kino visatos pabaigoje

Pokalbis su L. Užkuraityte: Vilniaus tarptautinis vaikų ir jaunimo kino festivalio filmai kalba apie rimtas problemas, su kuriomis susiduria šiuolaikinio pasaulio vaikai ir paaugliai

Dokumentinio filmo „Kapinynas“ režisierė E. Škarnulytė: stebėdama žmonijos paliktus randus Žemėje, ieškau santykio su giliuoju laiku

Kino prieinamumas žmonėms su sensorine negalia (VIII): žiūrovų patirtys

Kiberpanko kinas: totalitarizmas ir kontrolė (IV)

Lietuviai pasaulio ekranuose (XVIII): ką Užpalių Ivanas Holivude veikė?

Kino prieinamumas žmonėms su sensorine negalia (VII): garsinio vaizdavimo galimybės

Lietuviai pasaulio ekranuose (XVII): Vilniaus jūroje nepaskendęs Jakobas Jonilowiczius

SCA`22. „Bloga nuo savęs“: apie tikrąjį blogiausią žmogų pasaulyje (apžvalga)

Pirmajame „Scanoramos“ pagrindiniame konkurse triumfavo iranietės režisierės darbas

„Scanoramos“ programų koordinatorius D. Gluščevskis: festivalis žiūrovui turi sudaryti sąlygas kokybiškai pabūti su kinu

Prasidėjo 20-oji jubiliejinė „Scanorama“!
