


Lietuviai pasaulio ekranuose (XV): Lietuvos Laurencas iš viršutinio aukšto

Technologija kaip „naujoji mėsa“: Davido Cronenbergo transhumanizmas (I)

Kino prieinamumas žmonėms su sensorine negalia (III). Kaip pritaikyti sukurtą filmą?

Proga užpildyti kino spragas: 2022 m. „Kinas po žvaigždėmis“ filmų programa

Kino prieinamumas žmonėms su sensorine negalia (II). Kam skirtas garsinis vaizdavimas?

Lietuviai pasaulio ekranuose (XIV): lietuviški kino pėdsakai Pietų Amerikoje

Lietuviai pasaulio ekranuose (XIII): apie gražuolę iš Žemaitijos ir tai, kaip lietuviai Holivude komunistų ieškojo

Kino prieinamumas žmonėms su sensorine negalia (I). Kas yra filmų pritaikymas? Kokie yra būdai tai padaryti?

Režisierius Laurynas Bareiša: svarbu sukurti kino mokyklą ir tradiciją, kad taptume neištrinami – jeigu mūsų nebūtų, tai mūsų pasigestų

Ar „Piligrimai“ pasiekė savo galutinį tikslą? (filmo apžvalga)

Ilgai laukti „Piligrimai“ pasiekė Lietuvos kino teatrus

KP`22. „Blogiausias žmogus pasaulyje“. Būti geresniu žmogumi (apžvalga)

Po dvejų metų pertraukos į kino sales grįžta „Kino pavasaris“
