


Monstrai, pjūklai ir klyksmai (VII): „raudonųjų baimė“ Šaltojo karo žanriniame kine

Monstrai, pjūklai ir klyksmai (VI): studijos „Universal“ monstrų fabrikas

Nesenstantis kinas (16): Peterio Greenaway’aus kino groteskas „Virėjas, vagis, jo žmona ir jos meilužis“

Monstrai, pjūklai ir klyksmai (V). Todo Browningo „Drakula“ – pirmasis siaubo filmas

Interaktyvus kinas (VII): interaktyvaus kino vertinimas ir kritika

Lietuviai pasaulio ekranuose (XXX): dar daugiau fikcinių lietuvių kine

Monstrai, pjūklai ir klyksmai (IV): žudytas, bet nemiręs vokiškasis Drakula

Interaktyvus kinas (VI): dokumentinė bei edukacinė paskirtis

Monstrai, pjūklai ir klyksmai (III): šarlatanai, iliuzionistai ir Šėtonas

Jaunieji lietuviško kino kūrėjai (VI): smagesne gaida

Interaktyvus kinas (V): tarp kino meno ir atrakcionų parko pramogos

Interaktyvus kinas (IV): etikos iššūkiai

Jaunieji lietuviško kino kūrėjai (V): netektys ir praradimai

Kulinarinės komedijos „Gardutė“ režisierė E. Vertelytė: visą gyvenimą norėjau sukurti lengvą filmą

Jaunieji lietuviško kino kūrėjai (IV): užmiršta istorija

Nesenstantis kinas (15): ambicijos, praradimai ir ironija filme „Aš aptarnavau Anglijos karalių“

Monstrai, pjūklai ir klyksmai (II): žymiausias Naujųjų amžių vaiduoklis

Jaunieji lietuviško kino kūrėjai (III): seksualumas
