


NK`22. „Geras gyvenimas“, arba ateities ekonomikos šydą praskleidžiant (apžvalga)

Kino prieinamumas žmonėms su sensorine negalia (VI): situacija Lietuvoje

„Piktųjų karta“: daugiau nei padorus trileris apie nepadorius žmones (apžvalga)

Praeities nusikaltimai ateičiai: Davido Cronenbergo transhumanizmas (III)

Trilerį „Piktųjų karta“ pristatantis režisierius Emilis Vėlyvis: kad galėtum kurti žanrinį kiną, reikia turėti raumenis

Emilis Vėlyvis pristato naująjį savo filmą – kriminalinį trilerį „Piktųjų kartą“ (nuotraukų galerija)

Prasideda tris savaites truksiantis „Nepatogaus kino“ festivalis (nuotraukų galerija)

„Nepatogaus kino“ festivalis sieks užimti visą žiūrovų laisvalaikį. Pokalbis su jo organizatoriais G. Andriukaičiu ir E. Sinicaite

„Vesper“. Gražus ir nykokas kaip lietuviškas ruduo (apžvalga)

Filmo „Vesper“ režisierė K. Buožytė: norėjosi, kad filmas neštų pozityvią žinutę

VDFF`22. „Branduolinė šeima“. Išvyka po JAV istoriją ir šių dienų nerimą (apžvalga)

Kino prieinamumas žmonėms su sensorine negalia (V): gerosios praktikos užsienyje

19-asis Vilniaus dokumentinių filmų festivalis kviečia permąstyti tikrovę (nuotraukų galerija)

„Kas yra realybė?“ – klausia 19-asis VDFF. Pokalbis su kino festivalio programos sudarytoja Ona Kotryna Dikavičiūte

Kūno siaubas, siaubą keliantis kūnas: Davido Cronenbergo transhumanizmas (II)

Neatrastas Starevičiaus kino paveldas, japoniški filmai ir Marlena Dietrich: pokalbis su ankstyvojo kino festivalio „Pirmoji banga“ organizatoriumi Aleksu Gilaičiu

Kino ekranuose – devintosios „Kreivės“. Pokalbis su festivalio organizatoriumi Augustu Čičeliu

Kino prieinamumas žmonėms su sensorine negalia (IV). Integracija į kūrimo procesą
