


Nesenstantis kinas (6): savitas Béla Tarro žvilgsnis į klasikinę Šekspyro tragediją

Nesenstantis kinas (5): Kafkos dvasia Ingmaro Bergmano „Apeigose“

Paranoja ir konspiracija kine (II): kaip mes nenustojome baimintis ir nepamilome atominės bombos

Paranoja ir konspiracija kine (I): „Mandžiūrijos kandidatas“ ir socialinės fobijos

Lietuviai pasaulio ekranuose (XXIII): tarp Kazio Binkio ir smegenis ryjančių monstrų klaidžiojęs Bruno VeSota

Pristatytas filmas „BILIETAS. The Ticket“ apie legendinę „Žalgirio“ komandą (nuotraukų galerija)

Lietuviai pasaulio ekranuose (XXII): žymiausia Nausėda Amerikoje

„Nepatogaus kino klasės“ kuratorė Paulina Drėgvaitė: dokumentinis kinas yra itin paveiki priemonė sukelti empatiją

„Tu man nieko neprimeni“: kai kasdienybė įtraukia (apžvalga)

Nuo romantikų iki išsišokėlių: 2023 m. „Lokys, liūtas ir šakelė“ filmų programos apžvalga

„Liūtas, Lokys ir Šakelė“ organizatorė G. Krikščiūnaitė: jei esi žmogus, kuris nori pajausti filmą, per metus tau negali patikti šimtai jų

Filmo „Kabinetas“ režisierė Ž. Mičiulytė: nesinorėjo žurnalisto darbo parodyti kitokio, nei jis yra

Režisierė M. Kavtaradze: filme intymumą reikėjo sukurti kitaip, nes neveikė viskas, kas veiktų pagal mūsų logiką

Prasidėjo jubiliejinis Vilniaus dokumentinių filmų festivalis

VDFF ’23. „Kabinetas“, arba žvilgsnis į mitologizuoto darbo kasdienybę

Įvyko Sandanso kino festivalyje apdovanoto M. Kavtaradze filmo premjera

Kreivas balius: 2023 m. „Kreivių“ filmų programa

Queer festivalio „Kreivės“ vienas iš organizatorių A. Čičelis: pradėjome mažiau galvoti, kaip įtikti įsivaizduojamiems lankytojams, ir dažniau rizikuoti
